Vet dere hva?

Categories Blogg

Hei dere! 

Vet dere hva? Da har vi endelig fått internettet tilbake, og selv om det ikke er verdens raskeste så funker det hvertfall og jeg kan endelig skrive blogginnlegg på PC’en igjen. Som dere sikkert har fått med dere in bits and pieces så har mye skjedd. Tilbake i jobb, flytta, havarert bil, kjøpt ny bil- nå håper jeg ting roer seg litt, men vi har såklart kost oss i sommervarmen selv om det har vært litt hektisk rundt oss.

Det har også “skjedd” en annen ting nå i Mai, psykologen min skal bytte jobb, noe som betyr at jeg ikke får gått til henne lenger. Det er faktisk litt tungt da hun  virkelig har vært til stor hjelp, jeg tror helt ærlig at jeg ikke hadde vært der jeg er i dag om jeg ikke hadde fått gått til henne. Jeg har følt meg så forstått, og blitt så mye bedre kjent med meg selv- jeg kunne ikke vært mer takknemlig. Heldigvis prøver vi å finne en ny person jeg kan gå til, men det er fortsatt ganske uklart hvordan det blir, eller.. hvem det blir. Time will show. Dere skal hvertfall få vite hva som skjer, når det skjer 😉 

Og vet dere? Over på noe helt annet, jeg tror faktisk jeg må få meg en rutine på denne bloggingen igjen. Det er veldig gøy å blogge, men for at jeg skal få ut et innlegg eller to om dagen blir jeg nødt til å sette av tid faktisk. Haha! Det er vel sånn med alt i livet, man må prioritere. Jeg har jo lovet dere bilder av huset og oppdateringer på hvordan det blir her i heimen så.. Men jeg er vel ikke den eneste som har lovet noe og som ikke holder det.. helt?? 

Ønsker dere alle en fin mandag og en fin uke, så blogges vi 🙂 

– Guro <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *