Boy, nå er jeg sliten. Vondt i hode, trøtt og bare litt små lei. Selv om jeg bare jobber 20% så har jeg sagt ja til litt for mye i de kommende dagene- og det merker jeg nå. Ja, ja.. Jeg får bare passe på å bli flinkere til å si nei, det er en viktig egenskap det å kunne si nei når det er litt nok, men du så vanskelig det også er, det er jo så mye morsomt man ønsker å være med på. 

Anyways, har hatt et koselig besøk av en venninne i dag, noe jeg egentlig hadde glemt, men da ble det jo en koselig overraskelse. Jah, også har det jo bare vært utrolig varmt i dag, jeg vet man ikke skal klage på den varmen, men vet du hva? Jeg svetter, er varm, tung i hodet, hovner opp i kroppen, ja.. you name it, og jeg har egentlig bare lyst til å få avkjølt og badet denne kroppen- and I will.. en eller annen gang. Vi har et tjern som det tar 20 min å gå opp til, men ja.. da er det BARE oppover.. Skal jeg gå? Hadde egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det, men vet du.. Jeg gjør det får det om.. Haha! Lever livet litt til 😉 

Ungene er på overnatting så da må jeg jo nesten bare græbbe muligheten når jeg har den.. Jaja, vi blogges dere! 

– Guro <3

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Boy!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *