Slik ser det virkelige livet ut

Categories Mammalivet

Sliten.

Rot. 

Ikke rot. 

Trøtt. 

Føler meg sånn mitt på tre. 

Litt glad. 

Litt “flat”. 

Også er det slik det virkelige livet er. Litt av alt. Litt opp, litt ned. 

Litt hit og litt dit. Litt energi, litt *ikke* energi. 

Tiden har bare flydd av gårde i dag, fra klokken 0500, da jeg måtte skifte bæsjebleie til klokka … nå. og snart skal jeg legge meg. Noen dager føler jeg bare at jeg går på autopilot, og da trenger jeg å gjøre noe for å føle at jeg .. lever litt.. på en måte. Og som regel går jeg ut og tar noen bilder for å slappe mer av, bare være meg liksom, for det trengs når man er mamma store deler av dagen. 

Haha! Litt morsomt at å ta bilder gjør at jeg føler at jeg “lever” litt, men ja.. noen hopper fallskjerm, noen går ut og tar bilder.. slik er det bare. 

Hva gjør du for å kjenne at du lever? 🙂 

Fortell meg gjerne, så blogges vi! 

– Guro <3 

Instagram HER! 

Facebook HER! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *