Dagen i dag

Categories Blogg

Helluuu dere!

Det er en ny dag. Det er fortsatt sol. Det er fortsatt tidlig sommer, og livet er ganske greit! Jeg sov til klokka 0715 i dag, og DET var deilig det. Ungene var på overnatting så da fikk mannen og jeg virkelig slappet litt av, men jeg merker at jeg savner barna så fort de er ute av huset… eller så fort kvelden kommer og jeg egentlig skal gå inn til dem og sjekke at de har dyna over seg, og har det greit. Da kjenner mammahjertet at barna har tatt et godt tak rundt det.

Anyways, vi er faktisk på vei hjem fra Biltema- vi har jo trengt vår egen postkasse en god stund nå så da var det liksom på tide å få skaffet seg en.

Resten av dagen, og uka, skal gå med på å bli bedre i ryggen. Jeg prøver så godt jeg kan å følge instruksene fysio ga meg, har ikke lyst til å ha problemer med ryggen resten av livet.. lizzzomm.

Ha en fin dag dere! Kos dere masse med sommer og sol. Så blogges vi!

– Guro <3

Følg meg gjerne på INSTAGRAM og på FACEBOOK 😀

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *