I dag er jeg 25 år

Categories Mammalivet

Hei dere!

Ja, i dag har jeg hatt bursdag. 25 år liksom, halvveis til femti. Aii.. Jeg kan virkelig ikke tenke på det nå, nei, nå vil jeg dele med dere litt koseligere ting. Gjett for eksempel hva jeg fikk i gave av mannen? Guri, han kjenner meg godt. 

Jeg har nemlig fått en helg mamma og kone fri. Mannen og barna dro tidlig i dag ned til Tønsberg, jeg fikk sove lenge og da jeg sto opp i dag åpnet jeg en Rema1000 pose som lå i kjøleskapet, der lå det Pizza Margarita, pasta, jordbær, sjokolademelk, pannekaker og en kartong med egg. Alle disse varene er ting jeg EEEELSKER.. Jeg slappet av med en god frokost mens jeg tittet på Friends. Klokka 10 ble jeg plukket opp av en søster og resten av dagen har gått med på å spise mat på Jorbærpikene, kose meg i mine søstres selskap, gå til psykolog og slappe av hjemme- litt alene og med modern, fadern, mormor og Ingz. 

Det har vært en flott dag, og jeg kunne ikke vært mer takknemlig for mannen min som er en mester på å gi meg gaver jeg elsker. Jeg vet at dagen ikke ble tilbrakt med barna og mannen, men en liten pause fra den vanlige hverdagen er en av de beste gavene jeg kunne fått. Mannen leser aldri bloggen, men jeg sender han et slengkyss allikevel :* 🙂 

Har så klart hatt selskap i katten. Åhh.. Hun er så nydelig, også venter hun kattunger. Jeg må virkelig lære meg å sterilisere disse kattene før de ender opp med kull, men jeg liker bare ikke tanken på å sterilisere dem for tidlig :/ Forresten, bildet ser kanskje hakket mer brutalt ut enn hva det var i virkeligheten. 

Ahhh! Deilig med sol dere. Vi gikk til Storo for å spise på Jordbærpikene, de har de nydeligste søtpotetfries i verden, digg aioli og supergod kylling burger. Hjelp, om du liker stuff som det og ikke har smakt enda- du må bare smake. DET ER YUMMY!

Ja.. nei.. Det har vært en deilig dag dere. Også fikk jeg skikkelig inspirasjon til å skrive et blogginnlegg i sta, men det får jeg dele med dere i morgen. Nå skal jeg kose meg med jorbær og tv. 

Vi blogges dere 😀 

– Guro <3

Følg meg gjerne på mine nye INSTAGRAM HER 

og Facebooksiden min HER!

4 kommentarer

4 thoughts on “I dag er jeg 25 år

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *