Nervøs

Categories Religion og tro

Hallo, og god morgen dere 🙂

Mange tittet innom i går så jeg skjønner at jeg må blogge mer om huset vi bor i, det er jo alltid gøy å se hvordan andre bor og lever.

Anyways. Jeg er nå på vei til jobb, eller kirka. Jeg er jo, som mange har fått med seg nå tror jeg, kristen- adventist faktisk, og jobber som pastor i en menighet i Oslo, og siden vi går i kirka på Lørdag så blir jeg også å jobbe litt på Lørdager. Jeg kan godt skrive et blogginnlegg om hva en pastor gjør om noen er interessert i det?

MEN, back to the point! Siden jobben er i Oslo blir det litt pendling da vi bor en times tid fra hovedstaden. Så jeg ender som regel opp med å ta toget eller bussen hver gang jeg skal inn her, først bil så buss eller tog 🙂

Jupp, er litt nervøs i dag da jeg skal informere menigheten, som vi kaller det, om noe vi skal prøve å sette i gang i kirka. Jeg kommer nok til å skrive litt mer om det her senere i dag, eller i morgen, men først skal det opplyses til folka i menigheten.

Wish me luck, så blogges vi 🙂

– Guro <3

2 kommentarer

2 thoughts on “Nervøs

  1. Er du pastor? Det viste jeg ikke. Jeg er selv kristen, men jeg går ikke særlig i kirke. Jeg er medlem i den Norske kirke, er døpt og konfirmert. Jeg har også døpt alle barna mine.
    Adventist har jeg ikke hørt om tidligere ( tror jeg).
    Ønsker deg en fin dag <3

  2. poesimylife: Ja, jeg er pastor 🙂 Adventister er i bunn og grunn kristne. Vi har et stort fokus på menighet, fellesskap og et personlig forhold til Gud og Bibelen 🙂 Om du lurer på mer er det bare å spørre.

    Ha en god dag! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *