Yndlingsrommet

Categories Hus og interiør

Helluu! 

Nå overgår jeg virkelig meg selv for tiden, for her kommer nemlig enda et blogginnlegg av et av rommene i huset. Dette rommet er faktisk yndlingen, mest på grunn av fargen, men også fordi det er her jeg slapper av aller mest. Ja, nemlig soverommet. Vi har ikke veldig mye på rommet da vi har et helt eget rom til klær nede i første etasje, men jeg elsker de små detaljene vi har her. 

Bare ta en titt på denne lampen, er den ikke nydelig? Vi har også satt i en pære som gir et helt utrolig vakkert og varmt lys. Elsker det!

Vi har også skrudd opp en liten hylle over der jeg sover fordi jeg har hatt for vane å legge mobilen under puta, noe som egentlig er litt fyfy, du vet, det kan starte å brenne og slikt. Anyways, den har vist seg å være veldig nyttig, så takk mannen min for ideen 🙂 

Fargen vi har brukt heter forresten “Stålblå”. Hva slags farge har du på soveværelset? 

Ha en fin uke alle sammen så blogges vi 🙂 

– Guro <3 

2 kommentarer

2 thoughts on “Yndlingsrommet

  1. Gøy å se. Den lampen og hyllen var fin 🙂
    Vi har hvitt soverom. Det har også vår datter.
    Sønnen sitt rom er grått, og det er også gjesterommet. En nydelig gråfarge.
    God natt og sov godt <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *