Litt gira

Categories Blogg

Hei igjen dere! 

Det tar tid å komme seg etter en ferie. Det tar tid å komme seg etter mye, etter en depresjon, etter en natt med lite søvn, etter en.. noe, men som regel kommer man over det. Og det er jeg glad for, det har vært noen litt tøffe dager, ikke for tøffe, bare litt, heldigvis forstår jeg hva som skjer og på en måte hvorfor. Jeg vet at jeg bare må ta det med ro, slappe av og ikke stresse. 

That`s hard! 

Å ikke stresse når du er stressa. Men øvelse gjør mester, og det som en gang var umulig, blir etterhvert mulig! 

Å, dere! Jeg må bare fortelle noe som gjør meg litt gira, Du vet Instagram? Vel, du har disse kontoene som legger ut andre sine bilder, og i det siste har flere “reposta” bilde mitt, det er så gøy at andre liker det jeg legger ut 😀 

Så når slikt skjer kommer også inspirasjonen snikende på, og da er det bare en ting å gjøre, og det er å gå ut og ta bilder. Pus ble også med, hun er så nydelig og det er de søte kattungene hennes også. De har vokst masse, de har begynt å gå på do i kasse, de spiser litt kattemat, de leker og er veldig kosete. Jeg får lage et innlegg hvor jeg deler litt bilder og forteller litt om hver av dem 🙂 De er forsåvidt leveringsklare i september, hvis noen er interessert. 

Anyways! Ha en fin dag dere så blogges vi. 

Å ja, hvis du vil ta en titt på INSTAGRAMEN min er det bare å klikke seg inn HER! 

– Guro <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *