Bra, og æsj

Categories Depresjonen

Hei dere!

Her kommer et sent innlegg etter en innholdsrik dag.

Vi har hatt et veldig koselig besøk, begynt å lage rekkverk på verandaen, handlet inn for hele uka, malte mer av huset og styra og ordna med litt av hvert her og der.

Men dere, jeg føler meg så.. forvirret for tiden. Jeg ligger liksom nede i en liten dal og jeg lengter bare etter lysere dager. Selvtilliten er liksom ikke der den burde være, jeg føler meg egoistisk og selvopptatt, sta og egen.. Ai! Ja, men jeg vet at dette er en periode, det går over.

Det går over..

æsj.

Falsk.

æsj.

Trøtt.

æsj.

Det går over.

Hvordan har du det for tiden?

– Guro <3

2 kommentarer

2 thoughts on “Bra, og æsj

  1. So kind of you to ask how I am. 😉 I am overwhelmed. I leave home with my father on Tuesday, and drive for two days to take possession of my little house on Thursday next week. Then father leaves, and mother comes nearly a week later to help me settle in. I wish I wasn’t moving. I wish I didn’t have to make so many choices– these dishes, or those ones, this dress or that. I just wish it was over and I was in September already and enjoying it all. I know everything will be okay, but it’s the middle part the “between now and then” part I don’t like at all.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *