Denne månen

Categories Mammalivet

Hei dere! 

Var det flere som prøvde å få med seg måneformørkelsen i går? 

Jeg hadde så lyst til å prøve å få tatt noen bilder av månen, men den gang ei, det var, dessverre for oss, for mye skyer, og selv om vi ventet til siste minutt fikk vi ikke en gang et glimt av månen. Men, jeg fikk tatt noen fine bilder allikevel, også er det alltid koselig å være sammen med familien 🙂 

But, but, tilbake til noe helt annet. Jeg tenker mye på denne bloggen for tiden, og jeg ønsker virkelig å øke kvaliteten på den igjen. Jeg synes jo at det er veldig gøy å drive på med, men flyttingen og sommeren har vel satt litt bremser på skrivingen. 

Anyways, jeg har jo mange flere rom å vise dere, pluss at vi akkurat har blitt ferdig med et annet prosjekt. Et veldig spontant prosjekt også, vi har en veranda på forsiden av huset, men vi har manglet et rekkverk, noe vi har merket litt ekstra med to små som ikke bryr seg om at de kan falle ned og slå seg. Mannen foreslo på onsdag at vi skulle bygge det, og vips så sto det oppe, det gikk faktisk mye raskere enn forventet. 

Jahh, dere, det er mye som skjer når man etablerer seg og får familie, det er alltid noe som trengs å gjøres, og alltid ting man ikke får gjort 🙂 

Vel, ha en fin kveld dere. Så blogges vi! 

– Guro <3

2 kommentarer

2 thoughts on “Denne månen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *