Det viktigste i livet mitt

Categories Mammalivet

Hei dere!

Det er søndag, og vi har barnefri, så det vil si at vi har en av de slappeste søndagene på lenge. Det går i junk food, junk tv, ja, joggeklær, håret i topp, instagram og blogging. Ahh.. Det er deilig å ha litt “fri”, men det er klart at jeg gleder meg til å klemme de to små vakre barna mine igjen. Jeg er så stolt over å være mamma til to så fine gullunger.

Veslefar prater masse for tiden. Han sier de søteste ting som “Hade sola, nå skal vi i barnehagen!”, “Der er huset vårt”, “Mamma, eh jeg versåsnill sjokolade?”, “Jeg løper fort”, “Liten propmp”, “haha, ja han har lært seg stor promp også, men jeg er usikker på om han vet forskjellen på de to XD ) Well, you name it, han prater HELE tiden, og jeg elsker det. 

Veslemor går snart, hihi, hun er litt tregere en broren sin, men de er jo alle forskjellige. Hun rister på hodet- sier nei liksom, hun vinker hade, hun reiser seg opp uten støtte og har gått et helt skritt alene. Hun erter broren sin og smiler så utrolig skjønt og lurt når hun får beskjed om å slutte med noe hun vet hun ikke får lov til, også gjør hun det. 

Å være mamma har sine ups and downs, men som regel er det alltid noe som skinner i gjennom og fyller hjertet med en kjærlighet som man ikke aner at finnes før man har fått barn. Det er så klisjè, men det er også så utrolig sant. Å få barn har forandret meg, og for det meste til det bedre. Å beskytte barna mine er det viktigste i livet mitt, at de skal ha det bra er det viktigste i livet mitt, å elske dem og sørge for at de føler seg elsket, det er det viktigste i livet mitt. 

– Guro <3

#familie #kjærlighet #barn

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Det viktigste i livet mitt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *