“Fest”

Categories Hus og interiør

Hei dere! 

Det er mandag, og det kjennes på kroppen. Vel, kanskje ikke fordi det er mandag, men fordi det akkurat har vært helg, det har vært fint, det har vært slitsom, det har vært hyggelig. 

Og i dag må jeg ta det med ro. Men, jeg har veldig lyst til å takke alle som var med på å lage en super fin helg, alt fra barnevelsignelse til Thanksgiving. Jeg har kost meg, og det har vært kjekt å være sammen med familie, spise god mat og glemme regnet som har øst ned de siste dagene.

Jeg har til og med rukket å ta før- etter bilder av Vevstua. Det ble så koselig der nede til slutt, men rommet er litt dunkelt så bildene ble litt mørke, anyways- det går vel bra. 

Hva synes du? 

Dette er da, så klart, førbildene, og her kommer etterbildene 🙂 

De gamle møblene tilhører gården og har vært her i generasjoner, ai… jeg synes de er nydelig <3 

Er ikke glassene nydelige? Mannen og jeg elsker pasta og har samlet på pastaglass en stund nå… ja.. eh vi spiser mye pasta, la oss bare si det slik, og la det bli med det.

Vi måtte ha to bord her nede, men det gikk veldig fint, det var nok plass til alle, og kjempe fin stemning med alle lysene. 

Vi har nå holdt Thanksgiving fire ganger så man kan vel si at det er en tradisjon, vi spiser digg mat, prater og i år hadde vi også Quiz. 

Ja… Hva har du gjort i helgen? Har det vært rolig, eller har du fartet rundt? Føler du deg uthvilt i dag, eller er du mer sliten i dag enn på fredag? 

Jeg ønsker deg en flott mandag, så blogges vi! 

– Guro <3 

#blogg #fest #thanksgiving #interiør #livet #mandag #blogg

4 kommentarer

4 thoughts on ““Fest”

  1. Så koselig <3 Og så smart med de pastaglassene 🙂
    Her har vi hatt en bra helg med at vi var borte på besøk på lørdag, og vår bedt på middag på søndag.

  2. Ann-Kristin: Hihi! Takk du 🙂 Da slapp de glassene å gå til spille … Så koselig å være på besøk da 🙂 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *