Din dritt!!!!

Categories Depresjonen

Jeg visste det ville skje. Jeg visste det ville komme.

Så bare kom, din dritt! Bare kom, så skal jeg vise deg at ditt mørke, det skremmer meg ikke lenger.

Jeg ler når jeg møter «farer».

Din dritt klump- følelse- tanke – tilstand. Du er ikke mer enn møkk og skitt.

Din dritt, som gir meg klump i halsen, som gjør at jeg tviler på meg selv, som … ikke fører med seg noe godt.

Din dritt! Hva enn du er; angst, depresjon, vonde tanker, følelser.

Jeg blir sinna. Og lei meg, kroppen er sliten.

I morgen må jeg slappe helt av. Jeg har ikke noe dritt valg, i morgen jeg slappe av (punktum)

– Guro <3

4 kommentarer

4 thoughts on “Din dritt!!!!

  1. You’re doing great, Guro. If I could, I’d make you tea, and sit awhile. I’m so glad I know you!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *