Kryptisk selvtillit

Categories Blogg

Jeg skal tenke meg om.

Det gjør jeg alltid.

Tror jeg. Eller? Kanskje jeg ikke gjør det.

Kanskje jeg er spontan- uten filter.

Kanskje…

Men nei!

Jeg tenker meg om. Jeg er ung, ikke dum.

Litt spontan, men gjennomtenkt, eller tenkt igjennom. Det er en forskjell.

Kryptisk. I know.

Hvor «dårlig» er jeg? Eller er jeg «dårlig»?

Det går oppover hvertfall.

Jeg tenker mye. Jeg fokuserer mye på å ha positive tanker, være rolig, beholde roen.

Det finnes «triggere» over alt, ting som gjør at hjertet banker fortere og at tankene låser seg. Det kan vær flytoget, mange mennesker, en kommentar, jeg lærer meg å takle det.

Jeg blir flinkere.

Blir sterkere.

Jeg føler meg sterk når jeg er selvsikker.

Det er gøy å være selvsikker!

Er du enig?

Vi blogges!

– Guro <3

#høst #blogg #fredag

8 kommentarer

8 thoughts on “Kryptisk selvtillit

  1. Åhh JAA det er sinnsykt deilig å være selvsikker. Jeg har faktisk laget meg selv en liten challenge som handler om at jeg gir meg selv ett år på å bli mer selvsikker. Utrolig fint skrevet<3

  2. Så godt å høre det går oppover! Jeg skulle gjerne fått enda mer selvtilitt, jeg kan ikke si det er gøy kanskje, men veldig befriende å kunne tro på seg selv tror jeg! Bare så vanskelig å lære det. Flott innlegg 🙂

  3. TheShy: Så absolutt! Morsomt med challenge da, det er virkelig noe som kommer godt med.. Jeg er glad du likte innlegget 🙂 <3

  4. emiliebrevik: Absolutt befriende! Og like vanskelig å lære, jeg tror man nesten må lure seg selv noen gang- det må hvertfall jeg- for å finne selvtilliten 😀 Tall for hyggelig kommentar! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *