Dette gleder jeg meg til!

Categories Gården og dyrene

Heisann dere!

Det er lørdagskveld og den lille familien er akkurat nå på Nøtterøy. Ungene har enda ikke sovnet, de pleier å sovne i halv syv- syv tiden… Jeg håper, jeg krysser fingrene for, at de sover lenge i morgen ^^’,

Ellers har dagen gått med til kirke, kjøring og spising. Ja… det vanlige livet har bare skjedd liksom, også er vi på besøk da, men det tror jeg kanskje dere har skjønt, i og med at vi ikke bor i Vestfold… Men kanskje en dag 🙂

Jeg gleder meg v i r k e l i g(!) til den dagen vi bosetter oss. Vi kjøper kanskje et sted og blir der til vi dør. Det er en av mine drømmer faktisk, å ha en base som er bare vår- et sted litt vekk fra alle, men allikevel nært nok til å få besøk, og dra på besøk.

En dag!

Har du et eget sted? Eller venter du også på den dagen?

Ps. Jeg elsker dette stedet da… men det er nok ikke her vi ender opp med å bo til vi dør.

But still… Det beste stedet på jord <3

– Guro <3

4 kommentarer

4 thoughts on “Dette gleder jeg meg til!

  1. Skjønner godt at det er noe du ser frem til. Det utrolig godt å ha noe som er sitt. En plass som man kan gjøre hva man vil med, en plass som er deres. <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *