Noen ganger må man bare takle at man er en dritt

Categories Meninger

 

Hei dere! 

Jeg har akkurat sittet i en time og skrevet på et innlegg, men blir nødt til å vente litt med å poste det. Det trenger litt sensurretting 😉 

Anyways. Det er onsdag dere, halvveis inn i uken, og neste helg så er det 1. desember 😀 Jeg gleder meg masse, mest fordi Veslefar har blitt så stor at han kan glede seg over de små juletingene som kommer fremover. I løpet av uken skal vi ordne litt julegaver, og lage julekalender til Veslefar og Veslemor, og neste fredag skal vi pynte til jul. Iiiikkk! Det blir så fint <3 

Det kan jeg jo faktisk dele litt bilder av, ja… time will show. 

Ellers er jeg skikkelig hormonell for tiden. Det skal liksom ingenting til før jeg tenner på pluggene, det e r  s l i t s o m t. 

Jeg måtte faktisk gå noen runder med meg selv i går før jeg forsto hvordan humøret mitt påvirker de rundt meg. Ikke bra- kan man si. 

Det er sjeldent gøy å få innsikt i sine dårlige sider, jeg takler det særdeles dårlig, og jeg taklet det enda dårligere før, det er akkurat som om jeg trenger å være perfekt, god og snill. Jeg er så redd for å være egoistisk at jeg tar på meg en offerrolle med en gang jeg kommer i konflikter, som igjen gjør meg egoistisk for jeg velger å virke god og snill for å bli bedre likt, ikke fordi jeg jeg bryr meg om personen, eller prøver å forstå personen, men fordi jeg ønsker å være p e r f e k t. 

Ai… Men det har blitt bedre. Noen ganger må man bare takle at man E R en dritt. Alle har noe som man ikke er stolt av, en “feil”, et karaktertrekk som er lite flatterende. Og disse sidene ved oss burde holde oss litt nede på jorda, det holder meg litt nede hvertfall. Holde seg nede, men oppe. Ha en balanse. 

Dagens tanke. 

Vi blogges!

– Guro <3 

4 kommentarer

4 thoughts on “Noen ganger må man bare takle at man er en dritt

  1. Fint innlegg 🙂 Alle har en dårlig dag, og da kommer gjerne ikke den beste siden frem. Jeg er litt som deg at jeg gjerne vil vise min beste side hele tiden, men også jeg har en dårlig dag og føler meg skikkelig dritt, hehe. Det kommer heldigvis bedre dager hvor man kan skinne 🙂

  2. Du er da langt i fra noen dritt. Tvert i mot. Men ja jeg vet at det kan føles sånn noen ganger. Alle har vi noen dårlige dager innimellom hvor alt (ihvertfall det meste) blir bare feil liksom. Men… Så er det ny dag og nye muligheter 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *