Grumpy

Categories Blogg

Hei dere! 

Jeg skal være ærlig. Jeg er grumpy i dag.. Eller nå, det går stadig opp og ned, frem og tilbake, men nå er jeg bare… jeg føler meg litt forvirret på en måte. Jeg vet ikke hvorfor, eller hvordan, men det har skjedd mange små ting som bare… gjør at jeg er s l i t e n  i dag. Et av barna våknet kvart over fire og sovnet ikke igjen, jeg har betalt regninger i dag, huset ser BUMBA ut, og… jeg føler meg … som en bolledeig. 

Litt mye klaging dette kanskje, men det er nå sånn livet er, man klager. Ja,også er jeg irritert på meg selv for at jeg lar meg påvirke av småtterier. Blææææææææ…. Nei, nå skal vi prøve å være positive igjen, eller kanskje jeg bare skal være litt sur og muggen akkurat nå, så kan jeg heller være glad i morgen. 

Ja, for i morgen har jeg planer om å vaske huset – ohhhh…. spennende Guro…. vaske huset. 

Nei dere, jeg har jo lovet et innlegg om sex og Bibelen, og et innlegg om hva som skjer i denne kirka mi på globalbasis, det er kanskje litt mer spennende enn husvask. 

Jahh, ha en god kveld da dere. 

Vi blogges! 

– Guro <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *