Bilder av frosten

Categories Foto

Heisann dere! 

I dag er jeg helt… pannekake, trøtt, sliten. ja, alt det der. 

Det skjedde i igjen i går, jeg hadde lagt meg, sett en episode med Castle, da jeg innså at jeg var overraskende våken. Jeg hadde glemt å ta sovepillene igjen, argghhh… Da var det ikke annet å gjøre enn å gå ned, ta alle vitaminer og piller, og deretter se en episode til med Castle, mens jeg ventet på å bli trøtt.

Ai. 

Vel, over til noe helt annet, i dag skal mannen og jeg ordne med litt julegaver, vi er invitert på middag, ungene skal overnatte hos Oma og Mofa, så det betyr at i kveld skal vi også bare slappe av. Slappe av… Føler jeg ikke gjør annet, og fortsatt så ønsker jeg hele tiden å bare kunne “slappe av”. Det er nok denne mørketiden, ja, denne berømte mørketiden, den kan være koselig, men så utrolig lang. Alt for lang. 

Den kan være vakker.

Men… den er så laaaaaaang. 

Ja, nei. Jeg tenkte å dele noen bilder av denne “tunge” tiden da.. Bare for å minne meg selv på hvorfor jeg liker kulde, frost og korte dager. 

Enjoy!

 

– Guro <3

#høst #vinter #frost #blogg #livet

6 kommentarer

6 thoughts on “Bilder av frosten

  1. Den er fryktelig tung denne årstiden. Er veldig enig der. Men å ta bilder av alt vinteren har å by på. Gjør det litt lettere. Nydelige bilder <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *