Omgangssyken

Categories Meninger

Hei dere! 

Nå har det vært stille her inne på bloggen i noen dager, og grunnen er… at det har vært alt annet enn stille utenfor bloggen. I det virkelige livet har vår lille familie endelig fått prøve seg på to barn med omgangssyke og en mann med forkjølelse, og en kone litt hangover (uten alkohol, but still). Det har vært en slitsom uke, heldigvis fikk mannen og jeg litt fri nå torsdag til fredag, og jeg kjenner meg hvertfall litt bedre.. mannen.. ja.. stakkar. 

Barna er også på bedringens vei, og jeg må bare si, jeg har jo på en måte visst at sykdom det kommer man ikke utenom, men omgangssyken har vært en prøvelse for å si det mildt. Barna er jo slappe og slitne, man må passe på at de får i seg nok drikke, det blir mye, og da mener jeg MYE klesvask, ja også er det alltid like koselig å vaske opp oppkast. 

Jeg er glad det er over for denne gang, man bekymrer seg jo også veldig for at barna skal ha det bra, når de sover er man veldig årvåken, passer på at de ikke kaster opp om natten, passer på at de er hydrert.. aiii… Barn gir både glede og bekymringer, that`s for sure.

Håper du,og alle rundt deg er friske 😀 Også ønsker jeg deg en god helg så blogges vi 🙂 

– Guro <3

3 kommentarer

3 thoughts on “Omgangssyken

  1. Usj.. Godt dere er på bedringens vei <3 Omgangssyken er mitt værste mareritt!
    Har vært forskjøvet, og den henger litt i enda på 4.uken, begynner å bli lei!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *