En snøprinsesse!

Categories Foto

Hallo dere! 

Det er mandag, det er snø, og jeg har endelig fått tatt meg en tur ut for å ta litt bilder. Igjen har Jean D’arc slått følge med meg, og for en snøprinsesse hun er, så fotogen og nydelig i det hvite vinterlandskapet. 

Ellers… Jeg er sliten, så derfor står det ikke annet på planen i dag enn å ordne ferdig noen julegaver, redigere bilder, drikke litt Cola og skrive dette blogginnlegget. 

Og hva skal man skrive om på en dag som denne? 

Jeg føler meg skrantin i dag, men selv om jeg gjør det, selv om jeg føler meg skjør og veldig, veldig sliten så føler jeg meg ikke deprimert. Jeg er … rolig og glad i hjertet, så jeg skal holde på den gleden, gjøre veldig lite noen dager fremover og så kommer energien tilbake. DET er bra! Det gleder jeg meg til. 

Men jeg tenker det er greit med et fotoinnlegg i dag, pus og snøen er lik sant for å seia det slik 🙂 Enjoy! 

Hvilken liker du best? 😀

Om du vil se bildene litt mer redigert kommer noen av de til å dukke opp på Instagram @gme.93 HER! 

Vi blogges! 

– Guro <3

1 kommentar

1 thought on “En snøprinsesse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *