3 ting som får meg til å smile!

Categories Blogg

Jeg sitter her og tenker på hva jeg skal skrive, jeg ønsker å være personlig, men orker ikke å brette ut følelsene mine og tankene mine akkurat nå. Er dausliten liksom, også har jeg ikke PCen med meg så jeg blir nødt til å lage innlegg på iPhonen…

Vel, isteden vil jeg dele med dere 3 ting som får meg til å smile.

Nummer 1: Når barna mine er nydelige! Og det er de jo veldig ofte 😉

Nummer 2: Gode resultater på bloggen. Jeg DIGGER det, får adrenalinkick liksom.. Hoho, blir glad bare av å tenke på det 🙂

Nummer 3: Mannen min Jonas :* Noen ganger har vi det så koselig sammen, og morsomt 🙂 Haha.. men ofte er det bare vi som synes at vi er morsomme. Han er min klippe liksom, og jeg er så glad i han. Tenkte forresten å lage et eget innlegg om han, så hvis du har noen spørsmål er det bare å spørre 🙂

Jupp! Hva får DEG til å smile??? 🙂

#barn #familie #mannen #smile #sliten #glad #nydelig #blogg #helg #lørdag

12 kommentarer

12 thoughts on “3 ting som får meg til å smile!

  1. Tre ting som får meg til å smile må være: mannen min, mennesker som mister balansen og faller (vet det høres slemt ut, but I can`t help it) og når jeg tenker på bursdagen min..haha.

  2. Koselig innlegg!
    Jeg er enig med deg, å gjøre det godt på bloggen er skikkelig lykkerus!
    Jeg blir glad av å gjøre andre glad, jeg blir super happy når jeg har flotte stunder med typen, og blir glad av å ikke ha noe jeg må gjøre haha!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *