Julekalender 3. desember – flytting

Categories Mål og drømmer

Hei dere! 

Kommer inn en kjapp tur for å fortelle at vinneren av Giveawayen er trukket 🙂 Du vet hvem du er, jeg har kontaktet deg på Instagram.. Hihi.. Også over til noe litt annet, nemlig kalenderluke 3. Jeg fortalte i går at luken i dag hadde noe med flyttingen å gjøre. Jeg har nemlig vært en tur oppe i bryggerhuset (dit vi skal flytte) og tittet på andre etasjen. Jeg har knipset noen bilder til dere slik at dere kan se litt av det vi kommer til å pusse opp. Første etasjen er renovert, men andre etasjen er det lenge siden det ble gjort noe med. 

Dette er gangen i andre etasjen, går du videre her kommer du ned til første etasjen, går du inn på rommet til venstre kommer du inn på det første soverommet. 

Dette er det innerste rommet som vi mest sannsynlig kommer til å bruke til barna, for å komme inn her må mann gå igjennom et annet soverom, det har jeg og Jonas tenkt til å ha. Fikk ikke med noen bilder av (dessverre :)) 

Trappen ned til første etasje. Den har jeg veldig lyst til å gjøre noe med, men hva og hvordan er jeg ikke sikker på helt enda. 

Ble bare en sniktitt, men du som jeg gleder meg til å sette mitt eget preg på det, velge farger og interiør. IIiiikkk! Jeg gleder meg masse til den delen faktisk. Tenkte å lage et innlegg i løpet av uka med inspirasjonsbilder av hvordan jeg tenker meg at det kan bli, det tror jeg blir veldig gøy. Dette med flytting og fiksing av rom blir jo også en del av “å-finne-seg-selv” prosessen som jeg er i nå. Hva liker Guro? Hva liker hun ikke? Ja, det er spennende ting i vente for denne dama 🙂 

Anyways, i dag har vi vært en tur i Sverige, jeg har kjøpt meg datamus, kjente jeg trengte det nå som jeg har begynt å blogge så mye, også har vi kjøpt fancy babycall, utedress til Veslefar, cider og litt flere julegaver. Nå har Veslefar lagt seg og mannen sitter oppe med Veslemor, så nå skal jeg poste det innlegget her og så joine gubben oppe på rommet. Vi har svart belte i å kose oss, trust me. 

Oh well, jeg ønsker dere alle en god kveld og en god ny uke. 🙂 Hva har du gjort i dag? Og hva gjør du nå du skal kose deg litt ekstra? Fortell meg gjerne 🙂 

Følg meg forresten gjerne på andre sosiale medier HER. 


#giveaway #blogg #blogger #flytting #gledermeg #sniktitt #se #hverdag #helg #søndag

4 kommentarer

4 thoughts on “Julekalender 3. desember – flytting

  1. I am slow to catch up, the holidays were busy, but here I am. 🙂
    I LOVE these pictures!! This will be a lovely canvas for you to express yourself, Guro. I am looking forward to seeing what you will do and how you want to show yourself.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *