3 ting i et kaotisk hode

Categories Mammalivet

Hei, hei du! 

Har prøvd å skrive ned et blogginnlegg i flere minutter nå, men har liksom ikke klart å bestemme meg for hva. Har så mye jeg vil dele med dere, så vet du, jeg bare ramser alt sammen opp her. 

La oss begynne med at jeg skal til psykologen i dag. Det har vært en stund siden sist og nå er det tid for en ny time. Jeg er både litt spent og gleder meg da det er et sted hvor jeg kan prate veldig fritt, dessuten funker det. Ja, det funker faktisk å gå til psykolog, og å gjøre hodet friskt, noe jeg forsåvidt også er evig takknemlig for. 

Så, over til neste greie som ligger meg på hjertet, for jeg sitter her nemlig litt.. hmm.. oppspilt da jeg nettopp fikk en påminner. Jeg begynner faktisk å jobbe igjen i fra den 1. April. Ja, tenk på det. Jeg har ikke jobbet på to år fordi jeg både har vært syk og gått gravid store deler av den tiden, men nå er det faktisk snart slutt på denne “fasen” i livet. Vet faktisk ikke helt hva jeg tenker eller føler om dette, jeg gleder meg til å komme meg litt ut igjen, samtidig så blir det en ny utfordring for hjernen og jeg må nok jobbe enda litt mer med psyken når jeg går ut i jobb igjen. 

Og så til den tredje tingen jeg ønsket å dele her, som egentlig ikke er en så fryktelig stor grei, men som jeg ønsker å dele fordi … det rett og slett var veldig koselig. I går gikk jeg og mamma en tur på litt over en time. Sola skinte, det var perfekt vintertemperatur ute, vi snakket sammen (noe som var veldig koselig, setter virkelig pris på samtalene våre mamma :)) og jeg fikk beveget på skrotten i går også. Jeg tok også litt bilder og de vil jeg jo så klart dele med dere 🙂 Men tenkte at jeg kunne spare det til et annen innlegg. 

Ja.. Ble litt random i dag, men det gjør vel ingenting? Det er jo en del som skjer, har skjedd og skal skje i dagene som kommer og det vil nok prege bloggen og innholdet her. Føler meg litt kaotisk oppe i hodet i dag egentlig, har det liksom greit, men så er det noe som ligger der og ulmer…

Jahh.. Hva skal du i dag? Er det mye som skjer fremover for deg? 🙂 

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER.

#blogg #blogger #livet #kaos #hverdag #tirsdag

4 kommentarer

4 thoughts on “3 ting i et kaotisk hode

  1. Godt å ha noen å prate med, selv om man kanskje har det bra akkuart nå. For plutselig dukker det da opp noe igjen. Regner med det blir spennende og kanskje litt godt, å begynne å jobbe igjen <3

  2. Cecilie kristiansen: Ja, alltid fint å ha noen å snakke med 🙂 Blir veldig spennende å begynne å jobbe igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *