Kontrast

Categories Blogg

Hallo dere! 

Det er mandag, regninger er betalt og livet ser litt lysere ut. Jeg har jobbet litt på morgenkvisten, det er ikke like lett å styre hvor mye, eller hvor lite en skal jobbe når mann er 80% sykemeldt, men det går nå på et sett og vis 🙂 Anyways, det er deilig å komme seg litt tilbake i jobb igjen, prøve ut den delen av livet igjen. Jeg stresset mye med jobben før jeg fødte sønnen vår så jeg prøver å slappe litt mer av og være fornøyd med det man får utrettet uten å føle på at man gjør noe feil eller at man gjør for lite. 

Jeg er jo full av energi for tiden, egentlig, sånn… av og til hvertfall og da kjennes dagene og det man gjør og skal gjøre så mye letter. Livet blir en lek og man nyter det. Det er så rart hvor forskjellig dagene er, fra å føle seg tom og litt nedfor til å føle seg glad og litt sprudlende. Det er så kontrast. 

Oh well! Ønsker deg og dine en god uke med bare… masse godt! 🙂 

Vi blogges,

Guro <3

Følg meg gjerne på instagram HER og facebook HER! 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *