Klapp på skulderen.

Categories Familien

Hei dere! 

Da begynner jeg endelig å få litt energi igjen etter noen dager/ uker med ganske lavt initiativnivå og sirupfølelse i kroppen. Det er rart det der, at energien plutselig kommer tilbake, men jeg merker at når jeg orker å gjøre mer og være mer til stede så gir det også enda mer energi. DET ER SÅ DIGG! 

Jeg hater når kroppen og hodet ikke samarbeider, når en del ønsker å fyke rundt, rydde, ordne, bake og lage, mens den andre delen ikke har noen ønsker. Den vil bare være hvisket bort, ikke gjøre noen ting. 

Så jeg er takknemlig i dag. Jeg har laget muffins, vegan faktisk, og de smaker ikke så verst heller. Jeg orket også å vaske opp etter meg, holde orden. 

Klapp på skulderen.

Ellers sitter vi “bare” her i stua i dag. Nyter et sjeldent rolig øyeblikk, venter på at klokken skal bli ett så vi kan spise litt lasagne, og etter det er det på’n igjen. Den lille familien skal være med pappa’n på job og etterpå skal vi besøke en av tantene (og onkel). 

Men enn så lenge sitter vi bare her i stua med fyr i peisen, og nyter en salig ro. Deilig. 

Ønsker deg og dine en god lørdag! Så blogges vi 🙂 


Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER!

#helg #lørdag #blogg #energi

4 kommentarer

4 thoughts on “Klapp på skulderen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *