Passion

Categories Foto

Hei dere! 

Jeg har litt skrivesperre for tiden. Jeg føler alt bare blir kjedelig, eller tar for lang tid å skrive eller… ja, det føles liksom litt trått ut da. Jeg har jo en del bilder jeg gjerne vil dele med dere, jeg har begynt å få litt dreisen på akkurat det å fotografere, hvertfall med den ene linsa jeg har 😀 og det er utrolig gøy, nå er spørsmålet hva jeg gjør videre, skal jeg kjøpe en ny linse? Prøve meg på mer landskapsfoto? Eller skal jeg fortsette å fokusere på makro? 

I don’t know, men jeg merker at jeg har funnet min hobby, og kanskje til og med passion. Ja, det er gøy hvertfall og det er derfor jeg fortsetter med det. Ikke noe stress, bare gøy og kos 🙂 

Har du en passion i livet? Noe du føler du kunne gjort hele dagen? Noe som får deg til å føle deg flink og kreativ? 

Vi blogges.

– Guro <3

7 kommentarer

7 thoughts on “Passion

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *