For ett år siden

Categories Foto

…i går. (siden jeg ikke har noe fra ett år siden i dag 😉 ) 

Jeg husker jeg var så fornøyd med denne fotosesjonen i fjor. Aiii, jeg har vokst mye som fotograf siden da, men jeg synes når fortsatt at disse bildene er vakre 🙂 Det er dessverre ikke frost ute enda så jeg får liksom ikke sammenliknet, men når den frosten “endelig” kommer, da blir det (enda) flere bilder å finne på denne bloggen. 

Forresten, jeg fikk tatt flere “før”- bilder av Vevstua i går, for dere som ikke har fått med dere hvorfor jeg gjorde det kan du lese mer HER

Da håper jeg dere alle får en superduper torsdag, her skal huset ryddes og vaskes, også skal jeg dele hvordan jeg redigerer bildene mine på Instagram i Instagramstorien min, om du vil følge med på det er det bare klikke seg inn på @gme.93 😀 

Ellers, hva skal du i dag? 

– Guro <3

#høst #blogg #bilder #torsdag #instagram #foto

6 kommentarer

6 thoughts on “For ett år siden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *