Mannen min <3

Categories Familien

Hei dere! 

Nå nærmer helgen seg, det vil si at om to dager så er det Thanksgiving, i morgen skal vi barnevelsigne datteren vår, og i dag har mannen bursdag. Han leser ikke denne bloggen, men til alle dere som faktisk leser den: 

Jeg kunne ikke fått en bedre mann og pappa til barna min, han er rett og slett min beste venn- og en jeg beundrer masse <3 🙂 

Jah.. Så det er mye som foregår denne helgen hvertfall, i tillegg er det farsdag på søndag. Jeg har fått ordnet gave til mannen, men har helt glemt min egen pappa, så jeg må finne på noe i løpet av dagen. Jeg synes egentlig det er en ganske fin ting å feire farsdag og morsdag, man gir liksom litt tilbake til de som har tatt vare på en i alle år, viser at man setter pris på dem <3 

Har du noen planer for farsdagen? 

Men over til noe helt annet, jeg har veldig lyst til å (igjen) takke alle som leser bloggen, som forteller meg at de lesere den, som sender meg meldinger og støtter meg. Det betyr sååå mye! Og det gjør virkelig forskjell om jeg har en dårlig dag, det varmer hjertet, virkelig. Tilbakemeldinger fra dere gir meg inspirasjon og pågangsmot- dere er fantastiske, alle som en <3 

Hihi! Ja, litt bløthjertet her, men jeg mener det virkelig. 

Nei, nå skal jeg straks få denne rumpen i gir og ordne resten av Vevstua, jeg har tenkt til å trene i dag, også har jeg vel litt andre småting som må gjøres. I går fikk jeg E N D E L I G vasket huset, ai, det var så digg å endelig gå rundt i huset uten å måtte bestige fjell for hver meter 😉 Anyways, Vevstua var det, jeg skal støvsuge ferdig, det ser ut som om det har vært et fluemassakre der, noe det egentlig har vært også- jeg tuller ikke, sååå mye fluer på et sted, ish! Jeg skal dekke bordene, pynte, gjøre klart lysestaker, jeg tror det blir super fint. Jeg gleder meg til å vise dere resultatet! 

Til slutt, om noen av dere ønsker å følge Facebookgruppen min for denne bloggen er det bare å trykke seg inn HER!  Jeg deler innleggene mine, men av og til også fra YouTube- kanalen min. 

Jaja, dere…Jeg ønsker dere en god fredag, så blogges vi! 

– Guro <3 

#blogg #høst #foto

6 kommentarer

6 thoughts on “Mannen min <3

  1. Vel.. Jeg virkelig liker bloggen din. Du er så åpen, ærlig og inspirerende <3 Jeg får nesten lyst til å begynne å blogge igjen selv faktisk. Også var det det jeg skulle si da, at jeg er stadig innom bloggen din men er så elendig på å kommentere :-/

  2. Ann: Hei du! Det var veldig koselig å høre 🙂 Om du begynner å bloggen igjen så må du si ifra så jeg får fulgt med på den 😀 Blogging kan virkelig være en veldig morsom ting å drive med <3

  3. Victoria Larsen: Takk du! En veldig hyggelig kommentar å få, og lese på en fredagskveld. God helg til deg og dine også 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *