Gråt i halsen

Categories Foto

Gråt i halsen når du må våkne 0600, gråt i halsen når du pakker sammen strømpebukser i størrelse baby, gråt i halsen når du innser at du har fanta i boden, gråt i halsen under emosjonelle senere på Modern Family. 

 

Ai, det kalles PMS, og det er virkelig noe @##%%&@#×÷%%. 

Heldigvis har jeg, etter flere år, lært at når den stormen kommer, da er der bare å vente på at den skal gå over. Man setter seg ned, går i en liten autopilot og bare er, ja, bare go with the flow. 

Så da deler jeg litt bilder og ønsker deg en god dag videre.

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Vi blogges!

– Guro ♡

2 kommentarer

2 thoughts on “Gråt i halsen

  1. Har du prøvd å spise på ” nattlys olje” kapsler…. fåes kjøpt på helsekost butikker? Hjelper for noen vet jeg. Ja, de hormonelle “ups & downs” er en utfordring i livet. Men, der er 1 som har skapt oss, og Han er det best å gå til i slike stunder..Han tåler vår gråt og møye. Det var/er min erfaring ennå hvertfall. 😥😍

    1. Hei du, nei det har jeg ikke prøvd, så det må prøves : – ) Du har jo helt rett, det er heldigvis en som “orker” oss når stemningen ikke er helt på topp! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *