Last Updated:

Stereotype

Categories Blogg

We are no stereotypes. 

Processed with VSCO with g3 preset
Processed with VSCO with g3 preset
Processed with VSCO with g3 preset

(Lang)Helgen har gått så fort, og vi har kost oss masse. Søstrene har vært på besøk, vi har dratt på besøk til “Oldemor” og vi har til og med vært en tur innom Sverige. Vi har rukket å feire meg ^^, spise kake og deilig pizza. 

Jeg er offisielt 26 år, og kan faktisk nå huske at min mamma var på min alder. Det er 20 år siden jeg var 6 år og jeg har fortsatt klare minner om hvordan verden var den gangen. 

It’s so weird!!! 

Men samma det. Det er jo litt greit å bli eldre også, oppleve ting, lære, nyte, sørge, utvikle seg… det er jo ganske fint. Sånn egentlig. 

Får du litt angst av å bli eldre? Eller går det liksom helt greit?

 

Vi blogges! 

– Guro ♡ 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *