Hva skjer i livet?

Categories Blogg

Hei du, og kjære vene!

Jeg har ikke skrevet her på evigheter fordi jeg trodde jeg hadde blitt, hmmm… blokkert eller ikke fått lov til å være med videre i blogg.no., men så feil kan man ta 😍

Jeg har dermed de siste månedene blogget på guroedvardsen.com. Men du så glad jeg ble når jeg skjønte at her har jeg fortsatt tilgang, why? Fordi det er her alt startet. De første innleggene, ups and downs, hele to år tilbake. Jeg er ganske stolt over at jeg har klart å blogge i hele 2 år, med noen småpauser her og der, men likevel det er jo to år.

Så hva skjer i livet? Jo, jeg jobber 100% som pastor i Oslo, barna tar mye av tiden, jeg skal mest sannsynlig bli deleier på en dansk svensk gårdshund tispe i løpet av året, jeg og mannen har vært gift i 6 år og jeg sliter fortsatt litt psykisk, men jeg kjempet på og blir bedre for hver dag. Selv om det tar LANG tid å bli “frisk” så er jeg heldigvis mye bedre enn hva jeg var for 3 år siden.

Ja, nei det er mye å glede seg over og til for tiden; sommer, bursdag, ferie, latter og sol. Barna som blir eldre og mannen og jeg som for litt mer “tid” sammen.

Skjer det noe spennende i livet ditt for tiden?

– Guro ♡

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *