Last Updated:

Småtroll og kaos

Categories Blogg

Hei du, og god Kristi himmelfartsdag. “Fridagen” kom litt brått på, jeg følger tydeligvis ikke veldig mye med når det kommer til slike røde dager. Jeg har fokusert en del på å skrive en tale de siste dagene, og da blir hjernen gjerne litt bomull. Å skrive en tale er litt som å ha muntlig (prøve) eksamen, det skal ha et godt og gjennomtenkt innhold, det skal fremføres og man skal kunne mer enn det man presenterer. Ai, denne uka har jeg også hatt god tid til å skrive denne talen, noe som også betyr god tid til å overtenke alt jeg skriver, men hei, det er slik livet er, ikke sant? Hvertfall har noen av oss det slik 🙂

Blomster blogg

 

Men selv om det har blitt en del taleskriving så har det ellers vært en rolig uke. En uke hvor jeg har hatt tid til barna, kjempet videre mot teit trøtthet og gjort mitt beste for å holde hodet ryddig, selv om ikke huset er ryddig. Har du det slik? Hvis det er ryddig i hjemmet så er det ryddig i hodet? Jeg begynner å stressrydde om jeg har det for rotete rundt meg, men da snakker jeg ekte rot liksom, ikke bare at det ligger en bleie her og en truse der. We are talking real stuff here…, ja, så det kjemper jeg imot for tiden. Når man har småbarn kan man gå rundt og rydde hele dagen, allikevel er huset bare halvryddig når kvelden kommer. Ja, det er klisjé og allmen viten, men det er det livet består av akkurat nå, barn, kaos og litt glede, for du er de nydelige <3

 

De blir så store, og jeg blir så gammel, beklager, men det er dit tankene mine går hver gang jeg begynner å beundre de to små trollene som en dag skal bli… store.. troll..

Så anyway, hva skaper kaos i hodet ditt? Eller har du bare fred for tiden? Uansett så ønsker jeg deg en god kveld videre. 

– Guro ♡

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *